انتخابات

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه منابع لازم برای تکمیل طرح‌های عمرانی تامین می‌شود، گفت: تا زمان تشکیل دولت جدید، کارها با نظم و جدیت پیگیری می‌شود و بنا به اذعان ناظران بیرونی، هیچ‌گونه اخلال و کم‌کاری در انجام امور وجود ندارد.

تخصیص اعتبارات به طرح‌های عمرانی / هیچ‌گونه اخلال و کم‌کاری در انجام امور وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین از سازمان برنامه و بودجه، داود منظور در نشست شورای معاونان سازمان برنامه و بودجه، بر انجام بی‌وقفه امور در سازمان تا زمان تشکیل دولت جدید تأکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه معاونان و رؤسای امور سازمان، شئونات اداری را در وارد نشدن به مسائل حاشیه‌ای و جناحی حفظ کرده‌اند و مطالبه مقام معظم رهبری نیز همین است که در فضای کاری، فقط به کار و خدمت به مردم پرداخته شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به نقش مهم دولت در تحقق شعار امسال، لازم است تحرک جدی در تخصیص اعتبارات به طرح‌های عمرانی ایجاد شود و پیشبرد این طرح‌ها با وقفه‌ای روبرو نشود.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری منظم و مستمر برای تحقق منابع و درآمدهای بودجه ۱۴۰۳، گفت: سازمان برنامه و بودجه باید نقش مطالبه‌گری خود را در خصوص تحقق منابع به‌خوبی ایفا کند تا منابع لازم را برای تکمیل طرح‌های عمرانی تأمین کند.

منظور با بیان لزوم تعامل با پیمانکاران طرح‌های مهم کشور و تسریع در تأمین مالی طرح‌های عمرانی، گفت: به‌زودی با تشکیل جلسه‌ای با حضور پیمانکاران طرح‌های خاتمه‌ای امسال، سازوکار تخصیص اعتبارات و نحوه فروش اوراق مالی برای آنان تشریح خواهد شد تا تکمیل طرح‌ها در کشور سرعت بیشتری بگیرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست، گزارش تخصیص اعتبارات به طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از سوی معاونت هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت ارائه شد و معاونان سازمان نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.